C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS FACEBOOK
Cabaran.
Tuesday, 30 September 2014 • 05:09 • 0 comments
Hai semua! Hari ini admin nak cerita tentang Sains UPSR tadi. Hm. Sedih teramat amat amat amat amat amat amat amat amat amat. Amboi, banyak yang teramat! Hehe.

Macam ni ceritanya...

Admin dah jawab soalan dengan jawapan yang betul. Lepas itu pergi padam. Hah, bertuah kan? Dahlah soalan tu jawapan dia termasuk dalam soalan lain sampai soalan keempat. Ya Allah, tak fasal-fasal dah habis 8 markah. Dahlah 86% baru A. Then, sekurang-kurangnya bahagian B dapat 16/20. Admin dah salah 4 kan. Ada soalan lagi admin salah (yang ni bukan cuai, ni sebab memang tak tahu).

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii menduganya~
Tapi tak mustahil Allah boleh tukarkan jawapan admin kepada jawapan yang betul, In Shaa Allah. ;)

Apapun, doakan semoga admin dapat 5A!^^

AMIN!


PASTFUTURE
MY WORDS;

"You can't have a better day tomorrow if you keep thinking about yesterday"


GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


>> Admin will be in the boarding school next year. So, maybe I can't always blogging.
10:06
13/06/14


>> Do follow me. :) Mention for a followback.
10:04 PM
13/06/14


>> Happy always and enjoy your life!
10:03 PM
13/06/14

BLOG ARCHIVE;

  • Title : -
  • Birthday Dress
  • Tiada tajuk.
  • 2nd of July
  • Ramadhan
  • The Wannababes
  • Sekolah Sri Bangsar
  • credits to Mania
  • Pisang dan Hati
  • For the first time in forever